5 pentru #1: Ceai, ceai și iar ceai

Titlul acestei postari spune tot. Imi plac ceaiurile. Beau ceai in fiecare zile. Imi place orice fel de ceai. Beau ceai natural, din plante culese de tata de pe camp,  beau ceai de fructe, beau ceai negru cu lapte. Beau ceaiuri scumpe si ceaiuri mai putin scumpe. Din magazine de profil sau de la raion. Nu fac pretentii la ceai, nu fac pretentii la cana din care beau ceaiul daaaar....pentru ca mereu apare cate un "daaar", am si eu preferintele mele.
Iata cu ce ma delectez eu aproape in fiecare zi (dar nu cu toate odata..).


5. Pe ultimul loc, un ceai autohton, numai bun pentru sezonul rece (care se apropie), Fares - Ceai de iarna, gama Anotimpuri. Scortisoara, mar si portocala. Imi place ca la acest ceai, spre deosebire de urmatorul, scortisoara nu e atat de puternica. Dozata perfect pentru a potenta gustul de mar, mar care se imbina tare bine cu portocala... Mmm... numai bun de stat sub brad. Ce spune Iarna mai bine decat scortisoara, mar si portocala. Nimic, este?

4. Din gama Yogi Tea - Energie Feminina. Cu gust puternic de scortisoara (pe care, cum spuneam ceva mai sus, eu o simt foarte puternica, ajutata si de ghimbir. Ghimbir care te pisca obraznic de limba si de obraz. Cuisoare si angelica.

In plus e "feminin" ... numai cum aud acest cuvant si se trezeste in mine feminitatea ascunsa prin cotloanele mele intime...


3. Al treilea loc in indraznetul meu clasament despre...ceaiuri.. Pharaon - Mariage Freres. Ceai verde cu ananas si mango confiat.
Prima inghititura din acest ceai ma duce cu gandul direct in fata cutiei pe care o desfac si pe care o adulmec de la distanta mica. Sunt in luxosul magazin din Le Marais, Paris. Cel mai scump cartier cu apartamente imense, chic pariesien... Perfectiunea momentului ma copleseste facandu-mi imposibila scriitura. Prea mica pentru maretia pasiunii ce domneste in acel spatiu.


2. Al doilea cel mai bun ceai de care m-am bucurat pana acum (cu siguranta vor fi si alte asemenea delicii, pentru ca sigur nu am consumat acest dar pana la 30 de ani) este Pretty woman - Pomme D'ambre. Ceai verde cu piper, zmeura si sampanie. E buuun de iti vine sa il bei ca pe apa. Delicat, naiv si indraznet in acelasi timp. 
L-am primit cadou din Franta, de la cineva care a vrut sa impresioneze si a re-u-sit. Punct.


1. Iar pe primul loc, cel mai asteptat ... sa bata tobele... Nu e numai un ceai, e un brand intreg. Pentru mine e gama desavarsita de minuni la pachet : Kusmi Tea.
Avertizez pe oricine mi se alatura la o cana de ceai Kusmi: e puternic, e agresiv. Aromat, in combinatiile originale pe care le propune. Oriental,exotic, rece ca Rusia, e un ceai de baut in anumite momente, cu anumiti oameni. E ceai de atmosfera si atitudine. Intimidant pe alocuri, dar intotdeauna stie sa alinte, daca ii permiti.

Aaa...si a fost cel mai inspirat cadou de ziua mea 😊.

E loc de incheiere? Eu zic ca nu. Oricum nu mai vad tastele din cauza canii din care beau ceai,  normal 😇

Pana data viitoare,
Pa paaa

Etichete: , , , , , , , , , ,

Atenție: O